donderdag 23 september 2010

Update 23 sept 2010 CleanUp&Party

Vandaag mocht ik (op herhaald eigen verzoek) komen praten met de gemeentelijke sociale dienst van Zandvoort aan Zee over mijn plannen aangaande CleanUp&Party.
Ik wilde graag met de dienst en met de verschillende wethouders praten over de mogelijkheden projecten te doen in Zandvoort. Een eerder gesprek (8 weken geleden) met een erg enthousiaste sociale dienst medewerkster gaf me vertrouwen in de samenwerking.
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe accountmanager te spreken (nr.3 in 5 maanden!)
Deze was sceptisch en wilde alleen de wet naleven en van een win-win situatie had ze nog nooit gehoord. Twitter kende ze niet, sociale overwaarde had ze nog nooit van gehoord, het nieuwe werken is geheel onbekend en waardebepaling achteraf kon helemaal niet. Waarom zou ik zo'n project willen doen zonder er geld mee te willen verdienen?
Nee ik moest me maar beschikbaar houden voor de schoffel-ploeg van de groenvoorziening!
Of Fotograaf worden want dat beroep had ik al eerder uitgeoefend (in 1976!)
Als ik verder wil met CleanUp&Party moet ik eerst onafhankelijk zijn van een uitkering!
Dus ik ga onderzoeken hoe ik, door me in te zetten op verschillende, nog in te vullen terreinen, een inkomen kan verschaffen.
Ik ga mijn ideeën maar verkopen denk ik! Ik heb zoveel leuke reacties van (andere) gemeentes, wethouders en raadsleden (ook uit Zandvoort)dat ik denk dat ik iets voor velen kan betekenen. Morgen ga ik netwerken @S2M Utrecht en hoop deze veranderde situatie te kunnen bespreken.

Maandag komt een nieuwe Update!
Maarten Wijsbeek
CleanUp&Party.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten